تصویر طرح نوین

طرح نوین تصویرحسین عسگری
1404/04/07

توضیحات سرویس

با تشکر از حسن انتخاب شما!! ما سعی داریم بهترین ابزار را به کار بگیریم تا رضایت مشتری را جلب نماییم.
در ادامه به توضیحاتی در رابطه با این سرویس خواهیم داد...
در واقع بیشترین درخواست سرویس ما را سرویس ویژه دارد. ما در این سرویس، خدماتی همچون ثبت نام کاربر(signin) ، ورود کاربر به سایت(login)، خروج کاربر(logout)، پنل کاربری با قابلیت تغییر نام کاربری، تاریخ تولد، شماره تلفن و آدرس ارسال سفارش، قابلیت مقاله نویسی، پیگیری میزان بازدید و علاقه کاربران به مقالات، فروش محصول، پیگیری میزان فروش و علاقه کاربران به محصول، قابلیت ثبت سفارش و ارسال آدرس کاربر و جزئیات سفارش به فروشنده، صفحه درباره ما با قابلیت ویرایش متن، و بسیاری از قابلیت هایی که شما میتوانید در زمان سفارش در قسمت امکانات بیشتر آن امکانات را از ما طلب کنید.

پس از ثبت سفارش چه اتفاقی برای پروژه می افتد؟

پس از ثبت سفارش و پرداخت «پیش پرداخت» تیم توسعه نرم افزار ما به سراغ ساخت وبسایت شما طبق نیاز ها و گفته های شما در قسمت ثبت سفارش میروند. شما میتوانید هر سه روز کاری آگاه شوید که کدام قسمت پروژه شما در حال تکمیل شدن هست. به منزله جلب اطمینان شما در رابطه با در حال توسعه بودن پروژه هر سه الی چهار روز یکبار چند تصویر از قسمت های در حال ساخت پروژه شما در سایت در قسمت پیگیری سفارش قرار داده میشود قسمت چت با ادمین ها قرار داده شده(این قسمت فعلا غیرفعال است و اطلاع‌رسانی ها در فضای مجازی انجام میشود). شما میتوانید با راه های ارتباطی که به شما اطلاع داده میشه ایرادات و امکانات اضافه تری که نیاز دارید را به سمع و نظر ما برسانید و ما طی یک الی دو روز کاری به شما پاسخ خواهیم داد.

هزینه سفارش را چگونه باید پرداخت کنم؟

هزینه سفارش در سه مرحله از سفارش دهنده گرفته میشود. اولین مرحله پیش پرداخت است. ما برای اطمینان به حقیقی بودن سفارش مشتری نیاز داریم که هزینه ای از مشتری دریافت کنیم. پس از اینکه نصف روز های تعیین شده برای انجام پروژه شما گذشت، ما موظف به ارائه پروژه نیمه کاره به شما هستیم. پس از ارائه شما مرحله دوم پرداخت را انجام میدهید. پس از آن ما شروع به تکمیل قسمت های دیگر پروژه میکنیم. در آخر که وبسایت شما کاملاً صحیح کار میکرد. شما مرحله آخر هزینه را پرداخت میکنید.

خدمات پس از فروش چگونه است؟

خدمات پس از فروش ما به دو دسته عمده تقسیم میشوند. دسته اول اصلاح دسته دوم توسعه. دسته اول هزینه ای را شامل نمیشود و تا یکسال تمامی ایرادات سایت برای شما اصلاح میشود. دسته دوم توسعه پروژه است. این به این معناست که تمام قسمت های سایت شما کاملاً درست کار میکند. منتها امکانات موجود در سایت شما کافی نیست و یا نیاز به توسعه دارند. در این صورت تیم ما هزینه ای منطقی برای آن قسمت از پروژه در نظر میگید و کار را در سریعترین زمان ممکن به اتمام میرساند.

لغو سفارش به چه صورت انجام میشود؟

لغو سفارش در هر زمان از پروژه امکان پذیر است. منتها اگر بیش از سه روز از ادامه پروژه گذشته باشد برای هر روز از کار مبلغی نسبت به کل مبلغ باید کسر شود و باقیمانده پرداخت اولیه به حساب سفارش دهنده پرداخت خواهد شد. اگر در طول هفت روز پس از لغو درخواست، درخواستی دیگر ثبت کنید سی درصد از مبلغی که در هر روز از شما کسر شد به شما باز گردانده میشود و روی قیمت جدید محاسبه میشود.

چرا هداوب؟

شرکت تازه تاسیس ما شامل افرادی جوان و خبره در طراحی سایت است. تیم ما حدود چهار سال است که در جایگاه های مختلف به برنامه نویسی مشغول است. در سال ۱۴۰۰ تصمیم گرفتیم شرکت کوچکی را تاسیس کنیم و در کنار هم به ساخت سایت های مختلف بپردازیم. شما میتوانید در این قسمت نمونه کار های ما را مشاهده کنید.